Gravity

Hej på er!
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 17.30, för då kommer Elvira, Elin, Emelie och Martina tror jag, och så ska vi cykla iväg till stranden för att grilla och ha det allmänt mysigt (:
För att fördriva tiden sitter jag och stör grannarna med lite sång, älskar som sagt att sjunga!
Awesome uppdatering det här, bättre än så får ni inte. Efter grillkvällen/natten ska Ellis sova hos mig, är nämligen ensam hemma hela helgen, och jag är både mörkrädd och rädd för att sova ensam (y)
Aja, hare bra! :)
Albumet som just nu spelas på min dator, grymt bra faktiskt! Favoritlåten är nog Meth c;

Kommentarer
Postat av: Madde banan

Galet mysigt att grilla!

2011-04-30 @ 12:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0