Mot Stockholm

God morgon!
Dagens planer består av en tur till Stockholm över dagen för att träffa Madde och fotografera lite, ska bli skoj :)
Gårdagen spenderades med minigolf och bad i Högbo med Ellis, Matilda, Simon och David, sjukt kul var det!
... Jag orkar inte riktigt blogga nu, men kanske gör det inatt när jag kommer hem.
Jag tänkte lägga upp dagens outfit nu, men systemkameran gör inte riktigt som jag vill. Så det får bli en halvtaskig mobilbild och bättre bild inatt :)
Aja, hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Madde Banan

Du är här snart!

2011-08-01 @ 11:48:24
Postat av: Elvira

Ja visst var det kul :D

2011-08-01 @ 23:37:53
URL: http://elviranordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0