The red cap

Hej på er!
Jag bloggar just i detta nu enbart för att Ellis ville det.
I lördags var jag i Blädinge och såg The Ark, det var mysigt. Och det var många bra artister på Arken i Parken, utom Peter Wahlbeck, för han skrattade åt sig själv och drog dåliga skämt.
Och vi stod längst fram när The Ark spelade, jag känner mig cool. Och jag känner mig ännu coolare för att en packad Leari stod och predikade för mig i tio minuter om att man måste "fånga dagen".
Det var en mysig helg, med mycket bra musik och många trevliga människor. HE HE.
Idag har jag inte gjort någonting vettigt, och vi får se vad morgondagen har att erbjuda.
Aja, hare bra! :)
Det här är två näst intill identiska fjortisbilder på mig och Sven-Örjan som Madde tog i lördags. Vi är sexiga.

Kommentarer
Postat av: Madde Banan

Jag ville också det, även om jag inte sa det. ._.



Det var coooolt!

2011-08-16 @ 22:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0