Killing loneliness

Hej på er!

Är ganska så trött idag. Vaknade klockan 3 imorse och kunde knappt somna om, vilket märks nu när jag tänkte skriva mitt lösenord som rubrik till det här inlägget. Och ja, jag sitter och skrattar åt mig själv för det här.

Dagen har varit väldigt kul. Först hade vi dramagrejs i typ tre timmar - där var det många skratt och roliga övningar, några övningar var lite läskiga (och jag blev skitförbannad och började skaka utan anledning? Haha...) men det var grymt roligt! :)
På eftermiddagen hade vi kör, gick inte lika bra. Tappade bort mig och fick hålla handen över ena örat för att jag skulle sjunga rätt, men det blir väl bättre tids nog, vi har just börjat med låtarna som vi sjunger nu c:


Nu ska jag väl sitta här ett tag, ska nog lägga mig ganska tidigt, är grymt trött just nu känner jag.


Aja, hare bra! :)



Fastnar inte på bild idag (och jävlar vad jag ser stor ut?), men här är dagens outfit för att jag är snäll! ;3 Körde på ganska simpelt idag.

Tjocktröja - Adidas
T-shirt - Gina Tricot
Jeanstights - Not Nakd
Armband - Rockzone, båda två.
Hatt - Cubus

 
Bättre bild på armbanden :) älskar dem, har dem i princip varje dag.


Bättre bild på min fina hatt! Den hatten har varit min favorithatt och trogna följeslagare (... va?) i snart tre år, älskar den.
Also, knappen har jag designat själv och beställt från http://fatstatement.com/, ifall ni ville veta.

Kommentarer
Postat av: Madde Banan

Älskar knappen, grymt snygg ju!

2011-02-23 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0