Molossus

Hej på er!

Först tycker jag att vi tackar http://elviranordgrens.blogg.se/ för den fina designen! :) Nu gäller det bara att hålla dig till avtalet och försöka blogga oftare. Ska försöka blogga varje dag!

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt, har varit i kyrkan (kristen_schej_94 här), sen har jag bara degat. Ska nog få tummen ur röven och börja plugga lite naturkunskap nu.

Imorgon är det studiedag. Då ska man nog ta och... dra ner till stan och söka lite sommarjobb, sen ska jag plugga svenska. Ligger efter som fan i så gott som alla ämnen, yay (y)


Aja, kommer inte på så mycket mer att skriva nu.


Hare bra! :)



Hörde att man var fin idag, fast ne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0