Thunder underground

Hej på er!

Jag vet, dålig uppdatering. Men den är fan så mycket bättre än vad den var för ett par månader sen, så ni borde vara glada! ;3

Idag har jag inte gjort så mycket. Har suttit och läst mestadels av dagen, sen har jag tagit en grymt härlig promenad på en timme - vilken härlig luft det är ute nu, och det är inte överdrivet kallt heller, love it!
Nu sitter jag och lyssnar på världens grymmaste Ozzy Osbourne och har precis kollat om biljetterna till The Arks spelning i Gävle har släppts, icke då :c

Imorgon ska jag inte göra så mycket. Ska kila ner till stan och låna Rapunzel om den finns, måste skriva en moderniserad version av den (svenskauppgift som skulle varit inne för flera månader sen), och så ska jag se till att få tummen ur röven och faktiskt plugga. Sen ska jag nog sätta mig på motionscykeln ett tag, måste börja med någon slags motion, är alldeles för otränad.


Aja, hare bra! :)



Hittade detta på LiveNation. Fan, man blir ju inte lite sugen :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0