Lucy

Hej på er!
Jag är sååå bra på att uppdatera bloggen, OCH NI ÄLSKAR'T!
Dagen har bestått av en tripp till Gävle och BUP, datorsittande, glassätande och tv-tittande. Erkänn att mitt liv är fantastiskt och att ni är grymt avundsjuka på det.
Jag ber om ursäkt till mina två läsare för en dåligt uppdaterad blogg, men det känns inte så roligt att blogga ofta när man inte gör ett skit om dagarna.
... Men jag skulle kunna slänga iväg ett inlägg eller två de dagarna jag faktiskt har något för mig.
Nu när jag ändå sitter här kan jag ju också passa på att berätta att jag åker till Köpenhamn på lördag och kommer hem på måndag, I think. Det är inte världens lyxsemester across the universe, men jag har aldrig varit i Köpenhamn, så det ska bli kul :)
(Nu skriver jag mycket skit här) Och jag har bokat konsertbiljetter till The Ark på Åland om en vecka och i Blädinge den 13 augusti. Taggad_schej_94 litegrann!
Aja, nu slutar vi skriva här, det blir lite mycket.
Hare bra! :)
Here you go! En rödgråten hamster och en väldigt vacker Ola Salo från Sommarkrysset. Jag minns tyvärr inte om det var Madde Banan eller André som tog denna bild, men den som tog bilden är jag väldigt glad på!

Kommentarer
Postat av: Madde Banan

En av dina två läsare är överlycklig!

... Jag tror tyvärr det var André. Ska hata honom lite i smyg för det nu :<

2011-07-22 @ 19:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0