One of us is gonna die young

Hej på er!
Kom hem från Åland från ungefär två timmar sen, där jag var och såg The Ark. Det var myspys, trots att jag fick stå ganska långt bak och inte skrika så mycket. Fast det gjorde inte så mycket, man kan njuta av konserten på ett annat sätt om man inte är upptagen av att dansa och skrika ;3
Jag bodde på samma hotell som The Ark om det är någon som bryr sig, jag är avundsjuk på mig själv.
Det var en lyckad resa, och Ark var otroligt bra som vanligt. Nu är det Blädinge om två veckor nästa!
Hej, jag skriver skit. Jag ska kanske leka med Helena och Emelie imorgon.
Aja, hare bra! :)
Varsågod! Ett stycke Ola Salo och ett stycke ofixad norrländsk hamster. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Madde Banan

Jag... Är också avundsjuk på dig. ._.

2011-07-29 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0