Fuck you

Hur kan man vara så blind? Hur kan man inte fatta hur djupt man kan såra någon genom att bete sig så?
Jag älskade dig. Du var den enda jag kunde lita på och berätta precis allt för när jag hade det som svårast. Du fanns där för mig, dag som natt. Jag betedde mig svinigt mot dig vissa gånger, men du har alltid varit den enda jag har kunnat säga förlåt till.
Nej, det var inte lätt att vara så nära dig, vi bråkade mycket och missförstod varandra en del. Men jag stod ändå kvar vid din sida, trots att det gjorde ont. För så mycket betydde du för mig, och smärtan inom mig nu är värre än vad den var även vid våra värsta bråk.
Med dig kunde jag både skratta, vara gravallvarlig, och helt fullkomligt random. Du var en underbar människa, som jag lovade mig själv att aldrig släppa taget om.
Du betydde så mycket för mig, och jag trodde att du kände likadant. Var det äkta, eller har jag alltid varit luft för dig?
Jag älskade dig. Men nu, min vän, hatar jag dig.

<3

Kommentarer
Postat av: Elvira

?

2011-03-26 @ 09:14:20
URL: http://elviranordgrens.blogg.se/
Postat av: martina

huh?<3

2011-03-27 @ 19:57:01
URL: http://martinawallen.blogg.se/
Postat av: Madde Banan

Lilla, lilla, lilla banan. <3

2011-03-28 @ 07:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0