Generations

Hej på er!

Se där, se där, jag har både tid och ork att blogga. Hurra för mig!

Idag har jag (som vanligt) varit i skolan. Dagens lektioner har varit matte, engelska, svenska och gehör- och musiklära. Jag var faktiskt väldigt effektiv på svenskalektionen för ovanlighetens skull, är lite stolt över mig själv!
Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Har precis skrivit klart en fördjupning om björnen. Mor borde ge mig korta deadlines lite oftare, jag blir galet effektiv!

Imorgon blir det skola, sen efteråt ska Martina följa med mig hem och vi ska ha pluggeftermiddag. Och nu jävlar, mina damer, ska det bli pluggerier! Inget facebook, inget bloggande, och inget annat innan, det kommer jag att ha gjort mig förtjänt av när jag är klar med allt som måste göras!
(... Har ni märkt hur många utropstecken jag har skrivit hittills? Något är fel.)

Men nu ska vi ta och runda av.


Hare bra! :)



Here you go! En katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0