Hos Ellis

Hej på er!

Sitter hos Ellis nu och ska ha pluggeftermiddag, jag "ska bara" en del först innan jag sätter igång ;)
Det som står på lilla pluggschemat nu är (för mig i alla fall) svenska och naturkunskap - resterna måste bli gjorda någon gång!

Idag har jag varit i skolan, vi har haft spinning på idrotten, vilket faktiskt var sjukt kul! Tycker alltid om det i och för sig, men idag var man extra taggad :3

Som sagt, plugg på gång, och måste fokusera nu. Så nu tycker jag att vi rundar av.


Hare bra! :)


Man ska vara glaaaad!

Kommentarer
Postat av: Madde Banan

Oh, du måste skicka den här bilden till mig, fy fan vad söt du är kvinna!

2011-03-28 @ 07:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0