Outfits

Dagens outfit bestod av en svart kavaj från Cubus, svarta jeans från Lindex, The Ark-tröja från Gatufesten i Sundsvall, svart/vitrandig slips från Dollar Store och min älskade hatt.
Det blev ingen bild på dagens, men jag kompenserar med att lägga upp både tisdagens och gårdagens outfit ;3



(Jag är snyggare än någonsin känner jag.)

Tisdagens outfit:
T-shirt - Cubus
Jeans - Cubus
Halsband - JC
Armband - Rockzone


Bätte bild på halsbandet.




Gårdagens outfit:
Oversized stickad tröja - Gina Tricot
Linne - Cubus
Vanliga svarta tights - Lager 157
Halsband - Present av Ellis


Bättre bild på halsbandet :)

Kommentarer
Postat av: Elin

snyggigt :)

2011-03-10 @ 23:18:39
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/
Postat av: Madde Banan

Jag älskar ditt hår :)

2011-03-11 @ 06:56:36
Postat av: Morrf

FINIS :D

2011-03-11 @ 12:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0