Requiem

Hej på er!

Två inlägg om dagen, vi får se hur länge det här håller sig!

Dagen har varit helt okej, har haft sceniskt musikprojekt, kultur- och idéhistoria, kör och sånglektion. Fick en ny låt som jag ska sjunga idag också - det är najs (:

Just nu sitter jag och bloggar, lyssnar på musik och väntar på att maten ska bli klar. Har precis gjort klart en novellanalys, och efter maten är det naturkunskap som gäller, great fun (y)

... Jag hade gärna visat en bild på dagens outfit, men jag glömde att ta kort på den innan jag bytte om :c så ni får försöka tänka er hur den såg ut. Dagens outfit bestod av mörkblå jeans, vit Joker-tröja, svarta hängslen (hängande) och svarta Dr. Martens.
... Sexigt, va?

Aja, nu ska vi ta och avrunda här.


Hare bra! :)

Carole King – You've Got A Friend
(Låten som jag ska sjunga. Klicka på länken om ni har spotify, så fin låt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0