Scream

Jo, men tjena, lilla nattångesten här märkte jag...
Det finns faktiskt en anledning till varför jag inte vanligtvis är uppe på nätterna.

Idag har jag varit i skolan. Vi skrev klart en barnvisa på ESO:n, vi äro grymma!
Sen efter skolan stack jag till Gävle ett tag med de tre E:na (Elin, Ebba, Emelie) och Helena! Tanken från början var att vi skulle äta ute och sen gå på bio, men det hade skett ett litet missförstånd så jag och Helena åkte hem efter att vi hade ätit, hehe.

Nu har jag suttit här ett ganska bra tag, och jag planerar att gå och lägga mig. Det är inte så kul att sitta uppe med en ångest som sliter en i stycken, haha.


Aja, hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0