Och nu till en tråkig lista med tråkig fakta om mig

Namn: Anna Byman
Födelsedatum: 22 januari
Födelseplats: Gävle
Bor: Sandviken
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Svartbrun/rosa
Längd: 164 cm
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Stjärntecken: Vattuman
Har du under den senaste månaden
.. Rökt? - Nope
.. Shoppat? - Småshoppade lite idag, HE. HE.
.. Skejtat? - Nope
.. Bakat? - ... Tror inte det
.. Stulit något? - Nej
.. Motionerat? - Hehehehe
.. Solat? - Nej
.. Haft sex? - Nej
.. Tappat bort saker? - Ja
Antal
.. människor du skulle ge ditt liv för? Alla, jag sätter inget större värde på mitt liv
.. piercings? - Öronen
.. tatueringar? - Inte än
.. syskon? - Lillebror och lillasyster
.. saker jag ångrar? - Att ångra sina misstag är att hejda sin utveckling
.. skor? - Tre par som jag använder
.. mascaror? - En
.. personer du kysst? - 8, tror jag
.. förhållanden du haft? - Inget seriöst
Gott & Blandat
Pepsi eller Coca Cola? - Cola
McDonalds eller Burger King? - Burger King
Adidas eller Nike? - Adidas
Choklad eller vanilj? - Choklad
Kärlek eller sex? - Är inte mycket för kärlek
Tacos eller Pizza? - Tacos
Läppstift eller läppglans? - Läppstift
Buss eller bil? - Buss
Cider eller öl? - Cider
Ärligt
Svär du? - För mycket
Sjunger du? - Ungefär lika mycket som jag svär
Duschar du varje dag? - Yes
Gillar du skolan? - Väldigt mycket!
Kommer du överens med dina föräldrar? - Jadå
Tuggar tuggummi? - Varje dag
Plattar håret? - Ja
Gråter du? - Ibland
I framtiden
Namn på barn? - Dotter: Stella. Son: Liam, Daniel, Joel eller Janus.
Hur vill du dö? - Bli nerknuffad från ett höghus
Vad vill du bli när du blir äldre? - Psykolog
Hur vill du gifta dig? - Stort, bombastiskt, extravagant, extraordinärt, kalabalik, anarki! Och en femvåningstårta helt i choklad.
Vart vill du bo? - Stockholm
Drömjobbet? - ... Psykolog
Har du någonsin..
Blivit kallad hora? - Ja
Blivit nedslagen? - ... Inte vad jag minns
Ångrat ett sex? - Nope
Kissat ner dig? - HEHE, ja
Ljugit om din ålder? - Ja
Bråkat utan anledning? - Ganska många gånger, ja
Kallat dina föräldrar cp? - Nej, det har jag inte.
Varit uppe 24 h? - Faktiskt inte
Namn: Anna Byman
Födelsedatum: 22 januari
Födelseplats: Gävle
Bor: Sandviken
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Svartbrun/rosa
Längd: 164 cm
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Stjärntecken: Vattuman
Har du under den senaste månaden
.. Rökt? - Nope
.. Shoppat? - Småshoppade lite idag, HE. HE.
.. Skejtat? - Nope
.. Bakat? - ... Tror inte det
.. Stulit något? - Nej
.. Motionerat? - Hehehehe
.. Solat? - Nej
.. Haft sex? - Nej
.. Tappat bort saker? - Ja
Antal
.. människor du skulle ge ditt liv för? Alla, jag sätter inget större värde på mitt liv
.. piercings? - Öronen
.. tatueringar? - Inte än
.. syskon? - Lillebror och lillasyster
.. saker jag ångrar? - Att ångra sina misstag är att hejda sin utveckling
.. skor? - Tre par som jag använder
.. mascaror? - En
.. personer du kysst? - 8, tror jag
.. förhållanden du haft? - Inget seriöst
Gott & Blandat
Pepsi eller Coca Cola? - Cola
McDonalds eller Burger King? - Burger King
Adidas eller Nike? - Adidas
Choklad eller vanilj? - Choklad
Kärlek eller sex? - Är inte mycket för kärlek
Tacos eller Pizza? - Tacos
Läppstift eller läppglans? - Läppstift
Buss eller bil? - Buss
Cider eller öl? - Cider
Ärligt
Svär du? - För mycket
Sjunger du? - Ungefär lika mycket som jag svär
Duschar du varje dag? - Yes
Gillar du skolan? - Väldigt mycket!
Kommer du överens med dina föräldrar? - Jadå
Tuggar tuggummi? - Varje dag
Plattar håret? - Ja
Gråter du? - Ibland
I framtiden
Namn på barn? - Dotter: Stella. Son: Liam, Daniel, Joel eller Janus.
Hur vill du dö? - Bli nerknuffad från ett höghus
Vad vill du bli när du blir äldre? - Psykolog
Hur vill du gifta dig? - Stort, bombastiskt, extravagant, extraordinärt, kalabalik, anarki! Och en femvåningstårta helt i choklad.
Vart vill du bo? - Stockholm
Drömjobbet? - ... Psykolog
Har du någonsin..
Blivit kallad hora? - Ja
Blivit nedslagen? - ... Inte vad jag minns
Ångrat ett sex? - Nope
Kissat ner dig? - HEHE, ja
Ljugit om din ålder? - Ja
Bråkat utan anledning? - Ganska många gånger, ja
Kallat dina föräldrar cp? - Nej, det har jag inte.
Varit uppe 24 h? - Faktiskt inte

Kommentarer
Postat av: Madde Banan

Det var mycket text. ._.

2011-10-20 @ 10:27:17
Postat av: Anna

Jo tack, Google Chrome vet inte vad styckeindelning betyder.

2011-10-20 @ 18:40:37
URL: http://motohealing.blogg.se/
Postat av: Madde Banan

Haha, nej. ._.

2011-10-20 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0