Sing for absolution

Hej på er!
For iväg till Valbo idag med familjen. Blev lite spontanshopping. Jag har inget att skriva, så ni får njuta av bilder på mina köp. Dessa bilder är även tagna med min mobilkamera då systemisen är hos mamma.
Skivor - Media Markt
(Jag var lite hipster och köpte en skiva med ett band jag aldrig hört talas om, men jag provlyssnade på lite på skivan innan jag köpte den. Det ångrar jag bittert, det förstörde hela tjusningen med att köpa den. Men jag är nöjd ändå, de var fantastiskt bra.)
T-shirt - Gina Tricot
Jeans - H&M
(Ellis, jag vet vad du tänker. Men det är faktiskt stuprörsjeans.)
Aja, hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Madde Banan

Jag kommenterar något random. ._.

2011-10-23 @ 14:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0