Dag 7 – Mina passioner

En av mina absolut största passioner är att sjunga, har alltid varit och kommer alltid att vara. Att sjunga är nästan som droger för mig, jag får ett enormt lyckorus av det, faktiskt.
En annan av mina passioner är, kanske inte psykologi riktigt, men... jo, kanske, och att hjälpa andra människor. Den största anledningen till att jag fortfarande är vid liv är för att jag så gärna vill utbilda mig till legitimerad psykolog och hjälpa människor som sitter i den sits jag sitter i nu. Och ja, självklart ska jag ta tag i mina egna problem innan jag bestämmer mig för att försöka hjälpa andra med deras.
... Jag vet inte om det kan klassas som en passion, men att utbilda mig och hjälpa andra är något jag verkligen brinner för.

Kommentarer
Postat av: Madde Banan

Klart att det klassas som en passion om det är något du verkligen vill.



(Jag är jättejobbig och kommenterar typ alla inlägg du gör?)

2011-09-03 @ 16:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0