Forever young

Jo, jag hörde att wannabe-Kissiebloggerskor tycker att det är väldigt skoj att prata med sig själv i bloggen. Ni vet, inlägg i stil med:
"Heii, nu ligger jag i sängen och tittar på film och dricker cola, VA? MEN FY, SÅ FÅR MAN INTE GÖRA, FELICIA! STYGG FLICKA! ;);););););););););););)"
Lika illa är det också när ni tror att ni är så mystiska och att alla dör av nyfikenhet på vad ni kan tänkas göra om ni lägger ut en bild på en café latte i bloggen med texten ";)" under. ELLER om ni skriver "Ja, idag har jag varit på apoteket. Oops, vad har hon nu gjort? ;)"
... Ja, jag vet inte. Köpt nässpray? ;););););)
Aja, nu har jag drygat färdigt. Förlåt, är trött och överdoserar socker. VA, ALLVARLIGT? VISST ÄR JAG BUSIG? ;););)
... Okej, jag ska sluta.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Madde Banan

Håller med, men speciellt om apotek-grejen.

2011-09-17 @ 22:16:20
Postat av: Elin

nej fortsätt!!!!1

2011-09-19 @ 14:00:14
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0