House of swindlers

Hej på er!
Titta vem som bloggar på riktigt för en gångs skull istället för att bara lägga upp "dag 5" och dylikt!
Dagen har spenderats med Ellis och vi har städat min garderob, så nu är det tjusigt där istället för kaos.
... Jag har absolut inget att skriva, så ni får kika på lite bilder på min garderob:
(Jag har tyvärr inga förebilder på min garderob, men ni får tänka er det absolut värsta kaoset ni någonsin sett, och ta det gånger 7, då kan ni föreställa er hur det såg ut på ett ungefär.)
Och detta är kläderna som rensades bort:
Jag tycker att vi (mostly Ellis dock) har gjort ett väldigt bra jobb. Applåder till oss!
Nu ska jag sätta igång med lite svenskaplugg, har nu bestämt att jag ska göra en presentation om Tjajkovskij, för så cool är jag.
Aja, hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Madde Banan

Duktig hon är, vad fint det blev!

2011-09-04 @ 19:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0