Keep on walking

Hejsan!
Och ja, nu bloggar jag faktiskt frivilligt, inte för att någon har sagt åt mig att göra det.
Idag har jag varit i skolan, dock blev det inget prov, utan jag får göra hemtenta. Great...
Sen har jag... i princip bara suttit av hela dagen, jag har haft en seriös "lektion", mentorstid.
Nu sitter jag här och fryser och skriver strunt, jag vet att ni älskar't.
Och nu till poängen med detta inlägg. Jag kollade min statistik, och såg att jag hade elva unika läsare. Elva! Jag har alltid trott att jag har två. Awesome.
Aja, nu ska jag sluta skriva på detta inlägg.
Hare bra! :)
Här, ta en porrbild!

Kommentarer
Postat av: Madde Banan

Vi älskar't.

Porrbilder älskar vi också.

2011-09-28 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0