Nine in the afternoon

Hejsan!
Ja, jag är en mästare på att uppdatera, ni behöver inte nämna det.
Idag drog jag med mig Simon (eller, han följde med ganska frivilligt) till Gävle och kikade på Komodo. Jag har fastnat ganska mycket för Komodo sen i onsdags. För er som inte vet vilka Komodo är (vilket ni borde göra, ni är två läsare) så är det en slagverksteatergrupp som... ja, spelar på trummor och diverse slagverk, är allmänt superduktiga och asroliga. Ja.
Det var mysigt, jag och Simon satt längst fram och var en allmänt dryg publik, Stefan/Sebastian hatar nog oss nu. Men de var trevliga ändå. Väldigt trevliga. Och Janus var väldigt snygg, oavsett vad han säger.
Jag snackar strunt, det gillar ni.
Imorgon ska jag göra prov i engelska, sen är det mentorstid, och sen slutar jag för dagen. Det gillar vi.
Aja, hare bra! :)
Det här är en snyggingbild på Komodo, med en kort Anna i mitten. Jag och Janus (snyggingen bredvid mig med blå byxor) är snygga. Snyggt och snyggt hör ihop. Det är snyggt. Nu blev det mycket snyggt här.

Kommentarer
Postat av: Madde Banan

Jättemycket snyggt!

2011-09-25 @ 22:42:45
Postat av: charlotte

åh sikket sött par ni är! :D

2011-09-28 @ 21:58:53
URL: http://watchthecolorbend.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0